2020. augusztus 15., szombat

Témafelvetések

 Azt hiszem, ez most egy kicsit más jellegű, mint az eddigiek. Arra gondoltam, hogy elkezdek naplót vezetni a gyógyszerszedésemről, vagyis inkább a Nem szedéséről, mert ugyanis vannak kihagyott szemek. Az utóbbi időben elhatalmasodott rajtam a multitasking és már kimondottan szórakozott lettem tőle, ami már zavar. Hogy lehetnék összeszedett újra a csapongó helyett? Hogy tudnék ismét egy bizonyos dologra koncentrálni hosszú ideig? Ezekre a kérdésekre egyelőre nem tudom a választ.


Szóval, a gyógyszer!

2020.08.13. Csütörtök
Kihagyott esti szem


Ezen felül gondoltam egy videónaplóra is, amin nyomon tudnám követni az illóolajok használatának eredményét (ezt a tevékenységet még nem kezdtem el). A dokimnak nincs ellenjavallata, bár mellette sem tette le a voksát. Na mindegy, én azért kipróbálom.
És persze a beszédet is gyakorolnám vele, ami nem egy utolsó dolog.


Úgy gondolom, a munkahelyi fejleményeket is leírom, mert az tönkretesz lelkileg és szellemileg, sőt már testileg is megnyilvánult. Másra sem nagyon tudok most gondolni, csak a vasutas melóra és az elhagyására, aminek több oka is van. Ott van a megbecsülés, ami nagyjából a nullával egyenlő. Se erkölcsi, se anyagi megbecsülésről nem beszélhetünk. Aztán ott van a pénz dolga. Persze, állítólag "vasutas berkekben egész jó a pénzem", csak hát ha elmegyek boltba, semelyik terméknél sem látok egy jóval kisebb árat, ami a vasutasoknak szól.

A stressz megnyilvánulása pedig a gyomorégés (vagyis én annak tudom be, mert amikor más volt az élethelyzetem, nyugodtabban éltem a napjaimat, akkor még csak hírből sem hallottam effélét).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése